Ejendomsadministration for boligudlejere gjort smart

Fremtiden er nu for den digitale boligudlejer

Som boligudlejer er der meget papirarbejde, der skal være styr på, det er lovpligtigt og gælder således for alle, der begiver sig ud på markedet som boligudlejer. En smart måde at smidiggøre dette administrative arbejde på er, at gå digitalt og det kan de hjælpe dig med hos Domuspect.dk, en virksomhed der har specialiseret sig i digitale løsninger til boligudlejere herunder ejendomsaministration software med mere. Administrative opgaver som flyttesyn både ved indflytning og fraflytning vil blive konverteret til digitale flyttesyn. Din fotodokumentation af boligen, og de digitale underskrifter indhentes hurtigt, og du kan komme videre med andre vigtige opgaver. Det sparer så meget tid at digitalisere disse mange processer, der jo skal gentages igen og igen, alt efter hvor mange ejendomme du ejer, og som du udlejer. En anden kæmpe stor fordel ved at køre digitalt er, at det med al sandsynlighed vil komme til minimere potentielle konflikter med lejere, og det vil give dig ro i maven.  Ved flyttesyn kan det tit ende galt, fordi parterne er uenige om, hvad der betegnes som regulær slidtage og decideret misvedligehold. Ved at gøre at digitalisere, bliver det tydeligere for enhver, hvad man som lejer siger ja tak til, og det gør det meget nemmere, når udflytningstidspunktet kommer.  Så det er klart den smarteste og mest effektive måde at håndtere din ejendomsadministration på.

Det helt rigtige valg

Rigtig mange etablerede boligudlejere har for længst investeret i app’en udviklet af Domuspect, og er glade for denne smarte intelligente måde at arbejde med boligudlejningsadministration på. Lejerne er også super tilfredse med de digitale løsninger, fordi det gør processen med udlejning nemmere og mere overskulelig, så det er en win for begge parter, det er helt sikkert.